Lancia Delta - Monte Carlo - Fulvia - Historia - Tekniikka


HISTORIA

Lancia Delta HF 4wd / INTEGRALE

Ensimmäiset Lancia Delta HF 4wd Gr N ja Gr A tulivat Suomeen -87


Lancia Delta HF 4wd Gruppo A
(Abarth SE 043)

MOOTTORI
tyyppi: 831.B5.000

Sylinterimitat mm  84 x 90
Kuutiotilavuus 1995 cc / Teho 230 hv
Kaksi kannenyläpuolista nokka-akselia
Kaksiventtiiliä per sylinteri
Voitelu normaalikierto
Weber Marelli electroninen polttoaineen suihkutus
Magneti Marelli electroninen sytytys

VOIMANSIIRTO

Neliveto
5 vaihteinen Abarth R50 suorakytkentä vaihteisto + peruutusvaihde
Etuvoimansiirto ZF kitkalukko
Takavoimansiirto Torsen / ZF kitkalukko

KORI

Lancian alkuperäinen itsekantava teräskori
Vahvistettu ja Abarthin turvakehikko

ALUSTA

Jousitus edessä
Jousitus takana
Jarrut edessä
Jarrut takana

MITAT ja PAINO

 


Lancia Delta Integrale 8v Gruppo A
( Abarth SE 044 )

MOOTTORI
tyyppi: 831.C5.000

Sylinterimitat mm  84 x 90
Kuutiotilavuus 1995cc / Teho 300hv
Kaksi kannenyläpuolista nokka-akselia
Kaksiventtiiliä per sylinteri
Voitelu normaalikierto
Weber Marelli electroninen polttoaineen suihkutus
Magneti Marelli electroninen sytytys

VOIMANSIIRTO

Neliveto
5 vaihteinen Abarth R50 vaihteisto + peruutusvaihde
6 vaihteinen Abarth R70 vaihteisto + peruutusvaihde (lukittu)
Etuvoimansiirto ZF kitkalukko
Takavoimansiirto Torsen / ZF kitkalukko

KORI

Lancia alkuperäinen itsekantava teräskori
Vahvistettu Abarth turvakehikko

Alusta

Jousitus edessä
Jousitus takana
Jarrut edessä 
Jarrut takana

MITAT ja PAINO

 

 

 

 


Lancia Delta Integrale 16v Gruppo A
( Abarth SE 045 )

MOOTTORI
tyyppi: 831.D5.000

Sylinterimitat mm 84 x 90
Kuutiotilavuus 1995cc / Teho 300hv
Kaksi kannenyläpuolista nokka-akselia
Neljäventtiiliä per sylinteri (16v)
Voitelu normaalikierto
Weber Marelli electroninen polttoaineen suihkutus
Magneti Marelli electroninen sytytys

VOIMASIIRTO

Neliveto
6 vaihteinen Abarth R70 vaihteisto + peruutusvaihde (lukittu)
Etuvoimansiirto ZF kitkalukko
Talavoimansiirto Torsen / ZF kitkalukko

KORI

Lancia alkuperäinen itsekantava teräskori
Vahvistettu Abarth turvakehikko

ALUSTA

Jousitus edessä
Jousitus takana
Jarrut edessä
Jarrut takana

MITAT ja PAINO


Lancia Delta INTEGRALE Gruppo A
( Abarth SE 050 )

MOOTTORI
tyyppi: 831.D5.000

Sylinterimitat mm 84 x 90
Kuutiotilavuus 1995cc / Teho 300hv
Kaksi kannenyläpuolista nokka-akselia
Neljäventtiiliä per sylinteri (16v)
Voitelu normaalikierto
Weber Marelli electroninen polttoaineen suihkutus
Magneti Marelli electroninen sytytys

VOIMANSIIRTO

Neliveto
6 vaihteinen Abarth R90 vaihteisto
Etuvoimansiirto ZF kitkalukko
Takavoimansiirto ZF kitkalukko

ALUSTA

Jousitus edessä
Jousitus takana
Jarrut edessä
Jarrut takana

KORI

Lancia alkuperäinen itsekantava teräskori
Vahvistettu Abarth turvakehikkö

MITAT ja PAINO